Assessing Learning-to-Learn. A Framework
[ Assessing Learning-to-Learn. A FrameworkLink defekt? Bitte melden! ]
The concept of learning-to-learn has been adopted in response to the new challenges and demands presented for educational assessment by changes due to the educational reforms made in the 1990`s. According to the new legislation in Finland since 1.1.1999, the evaluation and assessment of educational outcomes form an important tool in directing education.
Fach, Sachgebiet
Schlagwörter
Bildungsbereich | kein spezifischer |
---|---|
Ressourcenkategorie | Artikel/Aufsatz/Bericht/Thesenpapier |
Angaben zum Autor der Ressource / Kontaktmöglichkeit | Hautamäki, Jarkko; [u.a.]; Centre for Educational Assessment Helsinki University, in collaboration with the National Board of Education in Finland |
Erstellt am | 01.01.2002 |
Sprache | Englisch |
Rechte | Keine Angabe, es gilt die gesetzliche Regelung |
Gehört zu URL |
https://www.researchgate.net/ |
Entnommen aus |
ISBN 952-13-1423-0. ISBN 952-13-1424-9 (pdf). ISSN 1238-4453 |
Technische Anforderungen | PDF-Reader |
Zuletzt geändert am | 25.07.2023 |