Search

Deutscher Bildungsserver Bildungsserver

Ariadne Pfad:

Inhalt

Early School Leaving and Learners with Disabilities and/or Special Educational Needs- Final Summary Report

https://www.european-agency.org/resources/publications/early-school-leaving-and-learners-disabilities-andor-special-educational-1Externer Link

The third in a series of project reports on disabled and SEN leaners and early school leaving (ESL). This final summary report outlines the key evidence and ideas from the two ESL project reports. It represents the model for thinking about ESL that has evolved from the first two reports, along with the main recommendations for policy-makers.

mehr/weniger
Fach, Sachgebiet
ELIXIER Systematik
Keywords

Europa, Behinderter, Bildungspolitik, Empfehlung, Evidenz, Jugendarbeitslosigkeit, Schulabbruch,

Bildungsbereich Sekundarstufe I; Sonderschule / Behindertenpädagogik; kein spezifischer
Ressourcenkategorie Artikel/Aufsatz/Bericht/Thesenpapier
Medienkategorie Internet
Sprache Deutsch; Englisch
Gehört zu URL https://‌european-agency.org
Angaben zum Autor der Ressource / Kontaktmöglichkeit European Agency for Special Needs and Inclusive Education
Rechte Keine Angabe, es gilt die gesetzliche Regelung
Zugang ohne Anmeldung frei zugänglich
Kostenpflichtig nein
Zuletzt geändert am 12.07.2018

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)